Vi ar vidare i EM !!

Ja, nu ar det inte sverige jag pratar om, utan Spanien.
Kom ner hit igar och har precis sett en underbar match
med mycket glada spanjorer och turister pa ett mysigt torg.

Har nere ar det toppen!
Vi har 30 grader i skuggan eller nat och vattnet ar varmt :)
Ar pa Mallorca om nagan undrar forovrigt, darav saknaden av de
tre sista bokstaverna i alfabetet.

Tankte lata bloggen ga och do ut av sig sjalv.
Men nar jag lag pa stranden idag fick jag plotsligt ett stort sug pa
att ateruppta mitt skrivande.
Kommer nog bli valdigt daligt med inlagg under tiden jag ar har.
Kommer vara har i 2 veckor och sedan far Jag och Anna till Amsterdam
for att ga pa sensation white. Men ska forsoka fa igang de tradlosa internetet
har i lagenheten, sa far vi se hur de blir.
Vet inte om det gar att MMS blogga, men ska gora ett forsok under morgondan.

Men nu ska vi kila ut till mina foraldrar och ta nagot gott att dricka.

Vi hors nar vi hors :)
Ha de bra hemma i sverige eller vart ni nu ar.

PS. Marcus, istallet for att maila, skriv det i en kommentar har, du vet va jag menar ;) DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0