Vem är då denna Lukas?

Jo, de ska jag nu berätta för er.
Lukas Ivarsson, snart 19 somrar. bor på Djursholm.

Pluggar nu Sam-ekonomi med 90:or, alltså de som är 1 år yngre än mig på Danderyds Gymnasium.
Slösade bort 1 helt år på ÅVA-gymnasium - inget jag kan rekomendera.
Så nu kör man om från scratch, vilket känns riktigt jäkla bra :)
Även om alla ens gamla kompisar tar studenten nu.

Bor hemma med min familj, som består av mamma och pappa, min lillebrosa Ludvig
Och våran otrolitg spralliga hund, Kungspudeln  Figo.

Har även en helt underbar flickvän vid namn Anna. En 18-årig tjej som även hon
pluggar vid Danderyds Gymnasium. Är inne på vårat tredje år tillsammans :)

Japp, det var väl lite om mitt liv?
Något ni är nyfikna på så är de bara och slänga iväg en kommentar.
Även fast de inte finns några läsare än, men de kommer nog.
kan man ju hoppas på iaf :D hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0