Uttråkad till tusen.

Jahapp, det är faktiskt ganska tråkigt och göra ingenting.
Satte mig precis och kollade runt efter lite nya kläder.
Men jäklar va dåligt med webshopper för killar det finns, det är ju helt otroligt.
Men men, lyckades hitta några plagg som känns lite intressanta iaf :)



Först hittade jag denna inne på www.stayhard.se för 500 kr.Känns skönt avslappnad på något sätt.
Skjortan är av märket Bostsn 732.

Hittade där även ett par shorts som var riktigt läcka!



Denna godbit kommer från Parko Resistance, och kostar 988 kr.
Kan absolut se mig själv gåendes på stranden i dessa.
Skulle dock hellre köpa ett par korta badbyxor som det känns just nu.
Men dessa kändes för läckra för att inte lägga upp :)

Till slut kollade jag in H&M för att se om de fått något roligt.
Hittade där denna skjorta för endast 98 kr!
Väldigt lik den i början av inlägget, fast denna känns lite roligare.
Alltid velat ha en skjorta som är mer eller mindre kraglös, och här är den! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0