God morgon ...

God morgon allihopa!

Som ni säkert förstod testade jag mobilbloggning igår! Förutom de att bilden blev åt fel håll gick de alldeles utmärkt, så ja får väl ta o klura på hur man vrider på bilderna, borde ju inte va svårare än och fotta med kameran åt "andra hållet". :P

Är inte lika pigg som rubriken får det att låta, men nu bär det iaf av mot jobbet!
Tänkte mobilblogga lite under dagen så får ni se hur kämpigt  jag har det på jobbet.
Så slänger upp lite bilder allt eftersom i mån av tid :)

Min goda väna Anna, (inte min flickvän, en annan Anna :P) Ska hjälpa mig lite
och designa bloggen, då jag inte förstår mig på det för fem öre.
Så förhoppningsvis kommer den se lite roligare ut om några dar :)

Hoppas ni sover gott och sover ett bra tag till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0