Du gamla du fria.

Gårdagskvällen. 
Killgänget drog in till Treat  för att mjukstarta kvällen där..
Jag och Anna åkte in runt halv 11 och mötte upp de andra,
blev väl ett gäng på totalt 15 pers tillslut, lite blandat killar och tjejer.

Där inne var det trevligt som vanligt, vissa blev lite för fulla och våran
soffa slutade i rena rama hångelhörnan, känns inte helt omjöligt att något
av dessa par som fann varandra igår, kommer att träffas igen ;)

Kvällens höjdpunkt var nog ändå John, jag har aldrig sett en sån lycklig människa.
Vet inte hur många gånger jag fick höra "Fan grabbar, det här är livet!"
Fast nu när jag tänker efter hade han nog lite konkurrens från de tre bögarna.
Ryktas även om att någon slutade hemma hos bögarna ;)



Anton & John



Värden Ramin, (Ser snällare ut i verkligheten :P)


Sitter hemma nu, har precis ätit en omelett, fast i ärlighetensnamn kan jag
väl inte påstå att det liknade en omelett. De slutar alltid i en stor äggröra bara :P
Nu tänkte vi ta oss en dopp i poolen, och sedan åka iväg til gymmet.
Men insåg precis att det är stängt tyvärr. Så de får bli ett dopp i poolen
och sedan hem till anna för lite fredagsmys :)
Resten av familjen sitter just nu ute och äter lite nationaldags lunch med lite gäster.
Får rena rama midsommarvibbarna, inte långt kvar nu.

Lovade ju även att slänga upp en bild på studenten Robin så här kommer den.



Det mycket eftertraktade(?) modéreportaget kommer upp under kvällen.
Måste bara få alla klädesplagg godkända av min flickvän.
Finns inge bättre shopping-hjälp än en tjej ;)

Glöm inte att det är Sveriges nationaldag idag!
Så fira den ordentligt med mycket gott, nära & kära.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0