Sjung om studentens lyckliga dar..

Då var det morgon igen..
Ligger kvar i sängen idag också och skriver, skönt och få ta de lite lugnt ibland..
vilket iofs har blivit mest av en vana på senaste tiden, de är väl den enda fördelen med
att vara sjuk, men fy farao va tråkigt det är förövrigt, dagarna känns oändliga.
 
Va ska man göra av dagen då?
Jag hoppas att alla passar på och går ut och njuter av det underbara vädret, även idag!
Ska tydligen bli uppåt 30 grader i Stockholm idag!!
Själv ska jag åka flak, med min gamla kompis Robin, anar att man nog kommer träffa
en hel del andra gamla kompisar som man inte träffat på länge, kommer bli tok kul.
Sedan ska Anna och henns kompis komma hit för och fräsha upp sig lite,
en dusch efter all öl man kommer få över sig känns ganska välbehövligt?



Röj på flaket ;)

Robins mottagning är nästa på schemat, och känner jag honom och hans familj
rätt, kommer det bli hur galet som helst :) Där snålas det inte på mat eller alkohol inte.

Nån mer som åker flak idag eller? Hörde att 40 skolor går ut inne i stan, så om ni bor i Stockholm
och inte har någon att åka med, får ni säkert plats på någon av alla dessa flak :D

Sitter och knåpar på ett grymt inlägg med mycket måste-ha-kläder som kommer upp
senare under dagen
.

Stay tuned!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0