Skitiga jobb

Gårdagskvällen började hemma hos Marcus.
Dit jag, marco, gustav och johan hade hittat. Marco och jag hade bestämt oss för en nykter kväll.
Dock körde de andra på rätt så hårt, framförallt marcus gick ut i ett rasande tempo.
När klockan närmade sig ett drog vi över till Karin.

Så att ni hänger med nu kan jag berätta att Karins föräldrar är skilda.
Hur som helst, vi åkte hem till Karins pappa, vi visste inte vart hon var,
utan alla tog för givet att hon var där.
Väl där går jag, marcus och johan fram till dörren, båda dessa herrarna
är ganska full vid det här laget. Marcus står även med ett flak öl i famnen.
Vi ringer på dörren, men ingen kommer, det är väl nu någon gång vi börjar
undra om hon verkligen är det..
Efter någon minut kommer hennes styvmamma ner och öppnar, och
kollar på oss som om vi vore helt dumma i huvet, vilket kanske inte är så konstigt iofs?
Här står vi tre grabbar, varav en med ett flak i famnen, och frågar om Karin är hemma?

Efter att ha skrattat åt det hela ett tag åker vi till karins mamma, och hittar Karin och hennes
kompisar där. Kvällen började lite stelt kanske man skulle kunna säga, och hennes andra
kompisar drog hem rätt tidigt. Men därefter hade vi så trevligt så :)

Förresten, rubriken ja. Satte på tv.n och ser att det är skitiga jobb på Discovery.
Jäklar vad den mannen måste få bra betalt.
Han spriger runt nere i avloppskloaker och tvättar bort bajs just nu.
Han bara inte tvättar bort det, han vadar i det.
Stackars kille...

Nattinatti


Kommentarer
Postat av: Älsklingen

God morgon älskling! Låter som ni hade kul igår iaf ;)



Måste erkänna att du ligger bra till i vårat vad ;) Jag är riktigt imponerad! Du kan väl höra av dig när du vaknar?



Älskar dig <3

2008-06-13 @ 12:48:52
Postat av: karin

till historien kan det tilläggas att jag fick ett sms av pappa i morse:

"Ett gäng killar var förbi igårkväll/natt och frågade efter dig. Jag tror det var dem som tappade en en Ojmar moppenyckel."



så om någon saknar en ojmar (jag har inte en aning om vad ojmar är men iaf) moppenyckel så finns den hos mig :p

2008-06-13 @ 15:53:44
URL: http://metrobloggen.se/karinpling

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0