Ojmar ?

Saxxade detta från en kommentar som värdinnan från gårdagskvällen skrev här :P

"till historien kan det tilläggas att jag fick ett sms av pappa i morse:
"Ett gäng killar var förbi igårkväll/natt och frågade efter dig. Jag tror det var dem som tappade en en Ojmar moppenyckel."

så om någon saknar en ojmar (jag har inte en aning om vad ojmar är men iaf) moppenyckel så finns den hos mig :p"

Gympasset var riktigt härligt, haft ett längre uppehåll från det hela, men nu kör vi på.
Så imorgon är det träning innan frukost som gäller, nu får du inte banga ut marco ;)

Ätit lite gott kött och en härlig sallad precis.. Har inte ätit något annat än sallad i typ
två veckor nu, börjar kännas lite uttjatat faktiskt  :P

Ja, kvällen jag, är ju redan där.
Som sagt, dagarna blir väldigt korta när man sover länge, men imorgon ska jag
iaf ta vara på dagen som jag skrev ovan :)
Vet inte riktigt vad som händer, antingen ska jag åka hem till anna,
eller så blir det fotboll hos hammar. Så man får se.
Men som vanligt får ni veta, så fort jag vet ;)

Kommentarer
Postat av: karin

jag vet fortfarande inte vad ojmar är.



nu börjar jag bli irriterad.



ojmar.

2008-06-18 @ 01:08:23
URL: http://karinpling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0