Jobb & EM-fotboll

God morgon alla glada!

Filmen igår var helt ok. Lite händelselös enligt min flickvän.
Men det är tydligen en sann berättelse, och det är hemskt att se hur
de gick till under kalla kriget, och hur ingen brydde sig efteråt.

Har precis ätit en supergod omelett, med tomater och skinka i.
Var uppe med tuppen idag, mer eller mindre. Då jag hade lovat flickvännen att
ta en morgonpromenad, så blev en timmes promenad innan frukost.
Kändes kämpigt och stiga upp, men såhär i efterhand känns det toppen :)

Tänkte bara slappa på dagen. Börjar jobba klockan tre idag :/
Kommer inte vara hemma förrän elva nån gång, så blir lite dålig uppdatering idag.
Enda positiva med att jobba idag är väl att EM börjar, så är det lugnt på jobbet
hinner man ju faktiskt titta lite :)
Är det så att någon läsar inte redan visste det, kan jag ju säga att jag jobbar

Statoil ute i Vallentuna, så har ni vägarna förbi kika in så bjuder jag på fika ;)

Glöm inte och kolla in inlägget nedanför med alla fräsha kläder.
De kanske verkar lite långt, men är nästan bara bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0