Ja visst ja.

Nu vet jag ine varför folk skulle vara  intresserad av och höra om mitt liv egentligen.
Men det är väl de som är meningen med bloggar.
men men, here we go.

Tänkte dra igenom mina intressen lite lagom snabbt sådär.

Jo, som de står där uppe så fint. Så Spenderar jag mycket tid med vänner.
Sparkar lite boll, badar eller bara lever live helt enkelt.
Spendarar givetvis mycket tid med Anna (Flickvännen, för er som inte förstått det än;)
Passar även på och besöka gymmet så ofta jag kan, dock blivit lite sämre med det
senaste månaden.
Passar även på att fotta så mycket jag hinner, kameran är med rätt ofta, så en del
härliga bilder ska jag nog kunna bjuda på ;)

Börjar med en på Anna i London.

None

Detta kommer inte vara någon direkt Modéblogg nu, men jag lovar er att delge mina
senaste inköp och alla de vilja-ha-plagg som finns.

Drar upp ett inlägg om förgående helg snart, sjukaste helgen på länge!

Stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0