God morgon..

Hej på er alla glada läsare!
3:orna på min skola går ut idag, så alla vi andra är lediga, känns inte helt fel.
Mår väl fortfarande inte helt tiptop, men de känner mig mycket piggare idag.

Sitter nere i köket och slänger i mig lite frukost. Fil med äpplebitar och en proteindryck.
Riktigt bra start på dagen faktiskt, man får igång förbränningen, och blir mätt som en pannkaka på köpet.

Så vad ska man göra av denna vackra dag då?
Flickvännen är på väg över, även hon har legat hemma sjuk, så blir nog en lugn dag.
Om man orkar vore de kul att åka in till kungsträdgården, där den där roliga matgrejen håller på.
Nu kommer jag såklart inte ihåg vad den heter, men verkar vara en riktigt kul grej.

Jag själv har alltid varit lite "rädd" för att prova nya saker ute på restaurang, men de roliga
med detta evenemang är att alla matställen har "prova på tallrikar". Man får alltså
prova mat från en kultur man kanske aldrig ätit ifrån förut, för ynka 25 kr!
Väl värt pengarna, så åk in till kungsan, och testa på så mycket nytt ni bara orkar!

Såg detta söta par i kungsan häromveckan, håll utkik efter dom ;)




Bon apétit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0