Frihet för vissa, poolbad för andra

Då har flaken börjat rulla förbi utanför huset. Vilken känsla för alla studenter,
nu är det slut på allt elände som har med skolan att göra, nu börjar livet på riktigt.


Tänk att ett av alla dessa flak skulle kunna ha haft mitt namn på sidan av sig.
Men men, nästa år är det min tur, och det känns helt ok faktiskt.
Även om det innebar ett extra år bakom skolbänken så kändes valet att byta skola
och börja om från början helt rätt.
                Mycket nya vänner som jag är otroligt tacksam över att jag träffat.
 Här är två av alla underbara vänner som jag träffat, som verkligen
har betytt mycket för mig, även i den mörkaste stunderna i skolan har dessa
två gjort allting lite lättare.



 Gustav   &   Marcus                                    

Har hållit på och bygga pool i snart 3 veckor nu och äntligen närmar den sig färdig.
Nu brinner jag snart uppe i denna sommarhetta, så nu är det allt dags att ta
ett premiärdopp i den ännu inte så varma poolen. 
 


Termometern guppandes i vattnet

Ut och njut ni med! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0