Förlåt mig

Mitt internet har legat nera några dagar nu, och har inte haft tid att
åka någonstans för att blogga och för det ber jag om ursäkt för.

Men nu ska jag ta tag i det här igen.

I måndags var vi några st här hos mig och badade och drack lite gott.
Lagade förövrigt världens godaste mat, met lite blandat kött
och en riktigt god sallad, och potatisklyftor för de som ville :)

Tisdags Robin och Stoffe for till hultsfred, önskar er en trevlig vistelse där.
Hur man nu kan ha det?
Hur kul kan det egentligen vara att bo där i ett sunkit tält mitt i en stor lerpöl?
Dessutom ska man behöva stå ut med massa dålig musik.
Nej, Hultsfreds festivalen är sista platsen på jorden ni kommer se mig på.

Kvällen avslutades framför tv.n med underbar fotboll.
Härligt och se Sverige vinna :D

Onsdag, ja då var vi framme vid dagens datum då.

Skolavslutning!  Fick äntligen sommarlov, inte en dag för tidigt alltså.
Hade inte stått ut en vecka till i det där fängelset.
Särskilt inte nu sedan för vi någon månad sen får våran skolmat från Tensta,
då skolans matsal byggs om. Har inte gått och äta där på år och dar.

Efter att vi hade varit där 10 minuter drog vi till Grekiska kolgrillen för en god lunch.
Extra uppskattat när Sverige vann igår, så de var allt lite bittra miner ;)

Sitter  nu hemma med Marcus och Gustav och tittar på Rocky 3, som går på 3an just nu.
Har bara varit hemma och chillat idag på skolavslutningen, ingen som orkade dra ut.
Men det är riktigt skönt och bara ta det lite lugnt ibland :)

Anna var förbi här tidigare idag och vi slog vad.
Hon tror inte jag kommer hålla igång med bloggandet denna vecka ut.
Så nu är det upp till bevis, nu ska vi allt visa henne!
Fortsätt läsa bloggen, så ska ni få se på en hej dundrans uppdatering varje dag!
Ska bli så skönt att knäppa henne på näsan på Måndag ;)

P.S. Såg att någon kommenterat Johans inlägg. Härlig läsning, även om 
du inte ville komma till känna. ;) D.S


Kommentarer
Postat av: jonna

stackare ;)

mitt sommarlov började förra torsdagen (H) !

2008-06-12 @ 01:33:28
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0