Dags & somna in..

Blåser ju nästan storm utanför.. Ligger med fönstret öppet, va otroligt
uppfriskande det känns när en vindby blåser rätt in på sängen, känns så
svalkande och fräscht.
Ska stänga ner datorn, och sätta på alarmet på mobilen innan jag somnar.
Börjar bli helt groggy av trötthet.

Så nu säger jag godnatt och stänger ned detta, och låder
John Blund komma så man får lite trevliga drömmar inatt :)

Vi hörs imorgon, får se om jag hinner blogga innan skolan, är fallet icke så
så ska jag uppdatera lite via mms allt eftersom dagen fortskridet :)
Det gör väl iofs oavsett om jag bloggar imorgon bitti eller inte, men men..

Hoppas ni alla sover gott och har ni inte lyckats somna än, Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0