Då man kan andas ut

När jag kom hem satte jag mig ner i vardagrummet och prata
lite med mina föräldrar, och de klagade som vanligt, på att det alltid
är så stökigt i mitt rum och att det ligger kläder överallt.

Jag: Kan jag inte få en walk-in-closet eller nåt då?
         Då blir det mycket lättare att hålla det snyggt och fint på rummet.
         Och så slipper det ju ligga kläder överallt på golvet!

Pappa:  Va ska du med en walk-in-closet till?
               Du har ju en walk-around-closet.


Jag hoppas att alla ser skämtet, annars får ni hojta till så ska jag förklara.
Fast då försvinner ju lite meningen med skämtet. äsch strunt samma :P

Hur som haver.
Vilket roligt utryck det är förresten? Klingar det inte väldigt roligt på läppen?

Rummet är städat och klart, tog mer än 1 timme!
Kanske inte är så lång tid egentligen, men de känndes onekligen så.



Känner man sig inte otroligt nöjd när man gjort en god gärning?
Om man nu kan kalla städa en god gärning, men nöjd känner jag mig iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0