Äntligen hemma

Nyligen hemkommen från jobbet. Fick jobba en timme extra då precis allting började
krångla just när jag skulle gå hem. Är det inte helt underbart när saker och ting krånglar?

Nu ska jag bara ta de super lugnt och göra absolut ingenting faktiskt.
Kanske att man tar och kollar lite på fotboll, eller så lägger man sig ute
och solar, den som lever får se, känns inte som någon stress direkt :)

Kolla igenom alla MMS-inlägg, vilken otroligt dålig kvalité det känns som.
Inte bilderna alltså, utan inlägget. Går ju inte och göra något bra med mobilen.

Nu har jag suttit och skrivit på detta inlägg i evigheter, så nu är det
redan avspark i fotbollen, eller inte riktgt än, men alldeles snart :)
Så de får bli lite fotboll helt enkelt.

Resten av familjen har åkt för att se på min brors match, så jag ska förbredda lite mat också :)
Hamburgaretallrik med sallad blir det, MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0